Tips på något att undvika

Se detta som en varning. Om du är på en tunnelbanestation och plötsligt ser en automat med godis, chips etc. och får en galen idé att testa på en ny grej som heter crisp'n fruity berry, gör inte det. Jag säger detta av egen erfarenhet, dom är tvärtemot goda (=äckliga) .


(På bilden heter den bara crisp'n fruity, men egentligen heter den crisp'n fruity berry. Det vet alla som läser mellan raderna.)

Men om ni är en gnutta som oss så skulle ni väll springa det fortaste ni kunde till närmsta automat och köpa just en crisp'n fruity berry, eftersom ni inte kan hålla fingrarna i styr.
Och det är ju trots allt kul att testa lite spontana saker sådär, och den kostade ju ändå bara 10 rikstaler. 

Och till sist, vi har ju fått ett himla tjat i media + 1000 mail om att ni vill ha tips om hur man ska bära dig åt när man inte kan sova. Jag vill bara säga att det är inget litet ansvar att ge ut en massa tips såhär som vi gör och det är väldigt svårt att komma på tips på beställning, man känner en väldigt stor press. Men eftersom vi är erfarna tipsrådgivare så ska vi se vad vi kan göra åt saken och så återkommer vi om det så fort tillfälle ges.

Kommentarer
Postat av: Elias

tycker faktiskt att den ser ganska äcklig ut...

2009-05-07 @ 22:56:44
URL: http://illes.blogg.se/
Postat av: under min mossa

jag vet, vi tyckte det också men ibland blir man ju lixom tvugna att testa ändå :)

2009-05-08 @ 07:06:37
Postat av: Ett Tips Kanske?!

Jag tror att ni har ett tips om hur man somnar.. Iallf Anna! Tänk lite grann, det var någon som sa något om .. Hmm.. Kan det varit måsar?!?!??!...

2009-07-29 @ 20:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0