Tips på Revolt

Idag är det valborg. Det är en lite mindre högtid som man ibland inte vet vad man ska göra av.
Om man har en sådan högtid framför sig och inte vet vad man ska göra av den så passar det alltid bra med en revolt.
Jag ska ge er ett exempel.
En revolt mod valborg skulle kunna se ut såhär: Istället för att elda brasor så eldar man parasoller.

Det var precis vad vi hade tänkt göra men så kom det upp en annan grej så vi slapp göra revolt.
Det ska ni veta att revolt det är den absolut sista lösningen.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag gillar eran blogg! Fortsätt såhär så kommer det bli succé! Om jag får önska så vill jag gärna ha ett tips om vad man kan göra när man inte kan sova. Ha en bra dag!

2009-05-01 @ 00:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0